Mobilní platby - plaťte  z bezpečí auta

Chraňte sebe i své zaměstnance

Nyní máte možnost rychlejší platby za tankování a mycí programy na vybraných stanicích Shell. Pohodlně zaplaťte z auta s použitím peněženky MasterpassTM by Mastercard®. Nemusíte vstupovat do obchodu a za palivo můžete zaplatiti přímo u stojanu.

Mobilní platby

Platba mobilem

Příště pohodlně zaplaťte z auta s použitím peněženky Masterpass by Mastercard® a palivové karty Shell. Jednoduše a rychle plaťte mobilem prostřednictvím peněženky MasterpassTM AT, CZ, SK.

více info Mobilní platbyMobilní platby

Ilustrace
1

Instalace

Nainstalujte si do svého mobilu peněženku MasterpassTM AT, CZ, SK.

2

Získání přístupového kódu

Kontaktujte naše zákaznické centrum pro získání přístupového kódu k registraci Vaší palivové karty Shell. V nastavení aplikace aktivujte položku Platba na čerpacích stanicích.

3

Použití aplikace

Při příjezdu k čerpacímu stojanu spusťte aplikaci Masterpass.

4

Placení

Naskenujte mobilem QR kód, zvolte číslo stojanu a pak částku.

5

Tankování

Zanechejte svůj mobil v autě a natankujte. Ochotně vám pomůže i venkovní obsluha.

 

ZMĚNA!

(Skupina Shell velmi pečlivě sleduje vývoj pandemie COVID-19 po celém světě a přijímá veškerá odpovídající opatření, která mají za cíl minimalizovat dopad koronaviru na zaměstnance, zákazníky i obchodní partnery. Nádvorní obsluha nebude dočasně zákazníkům poskytovat služby při tankování!)

6

Hotovo

Vše je hotovo. Nemusíte k pokladnám, stačí jen před odjezdem zkontrolovat platbu na elektronické účtence doručené do vašeho mobilu.

Často kladené otázky

OTÁZKA 1: CO SE STANE, KDYŽ SI ZVOLÍM VYŠŠÍ ČÁSTKU ZA TANKOVÁNÍ, NEŽ REÁLNĚ NATANKUJI?

Odpověď: Zaúčtována bude částka podle skutečného tankování.

OTÁZKA 2: STRHNE SE MI ZVOLENÁ ČÁSTKA, NEBO JEN REÁLNĚ TO, CO JSEM NATANKOVAL/A?

Odpověď: Strhne se Vám jen to, co jste si natankoval/a.

OTÁZKA 3: PŘEDAUTORIZOVAL/A JSEM 500 KČ, ALE STOJAN SE ZASTAVIL NA 497 KČ, PROČ?

Odpověď: Starší modely stojanů neumožňují přesné zastavení tankování. Shell se snaží všechny starší modely postupně vyměňovat.

OTÁZKA 4: MOHU SI PŘEDVOLIT LITRY, NEBO JEN PENĚŽNÍ ČÁSTKU TANKOVÁNÍ?

Odpověď: Předvolit si lze pouze konkrétní částku.

OTÁZKA 5: JAK ZJISTÍM, ŽE PLATBA PROBĚHLA?

Odpověď: O uskutečněné platbě budete informováni upozorněním v aplikaci Masterpass™ by Mastercard®.

OTÁZKA 6: PROČ BY ZÁKAZNÍK NEMĚL S MOBILNÍM TELEFONEM VYSTOUPIT Z AUTA?

Odpověď: Bezpečnost zákazníků a pracovníků čerpací stanice je pro společnost Shell zásadní, a proto je používání mobilního telefonu v prostoru s nebezpečím výbuchu zakázáno. Při telefonování či čtení zpráv se také snižuje pozornost vůči okolí, což představuje velké riziko úrazu v místě, kde se pohybují motorová vozidla. Prosím, používejte svůj mobilní telefon při platbě výhradně uvnitř vozidla.

OTÁZKA 7: CO MÁM DĚLAT, KDYŽ SE MI VYBIJE TELEFON V PRŮBĚHU PLATBY?

Odpověď: Pokud se tak stane ještě před zobrazením výzvy k tankování, je nutné zaplatit u pokladny. V opačném případě platba proběhla a po natankování můžete odjet.

OTÁZKA 8: NAČÍTAJÍ SE MI SHELL CLUBSMART BODY, KDYŽ PLATÍM MOBILEM?

Odpověď: Pokud si v Nastavení aplikace Masterpass™ by Mastercard® zadáte číslo své Shell ClubSmart karty, budou se Vám body načítat i při platbě mobilním telefonem.

OTÁZKA 9: JAK NAČTU QR KÓD?

Odpověď: Pomocí mobilní aplikace Masterpass™ by Mastercard® položky Platba.

OTÁZKA 10: JAK SI V APLIKACI MASTERPASS™ BY MASTERCARD® AKTIVUJI PLATBU MOBILNÍM TELEFONEM?

Odpověď: Povolením příslušné volby v Nastavení mobilní aplikace Masterpass™ by Mastercard® (ikona ozubeného kolečka na hlavní obrazovce aplikace).

OTÁZKA 11: CO MÁM DĚLAT, KDYŽ ZVOLÍM NESPRÁVNÉ ČÍSLO STOJANU A JEŠTĚ JSEM NEZAČAL TANKOVAT?

Odpověď: Pokud jste si zvolil/a nesprávné číslo stojanu a autorizoval/a jste platbu, stiskněte Zrušit a Vaše platba bude zrušena. Pokud jste už natankoval/a a vybral/a jste nesprávné číslo stojanu, prosím, jděte zaplatit k pokladně. Předautorizovaná částka bude zrušena. Dobu, za jakou se Vám předautorizovaná částka vrátí na Váš účet, si ověřte u své banky.

OTÁZKA 12: ZAPOMNĚL/A JSEM MPIN. CO MÁM DĚLAT?

Odpověď: Pokud zadáte mPIN třikrát špatně, počkejte prosím 24 hodin. Po uplynutí této doby budete mít tři další pokusy. Nepodaří-li se vám ani tentokrát zadat mPIN správně, aplikace se zablokuje. Pro obnovení její funkčnosti je nutno aplikaci odstranit z telefonu, následně opětovně nainstalovat a aktivovat všechny karty.

OTÁZKA 13: CO MÁM DĚLAT, KDYŽ PŘEDAUTORIZACE TRVÁ NEÚMĚRNĚ DLOUHO

Odpověď: Prosím, prověřte, zda máte zapnuté datové a polohové (lokalizační) služby, a zkuste zopakovat platbu. V případě, že i tak transakce trvá neúměrně dlouho, omlouváme se Vám, ale bude třeba, abyste zaplatil/a u pokladny.

OTÁZKA 14: KDE SI MŮŽU APLIKACI MASTERPASS™ BY MASTERCARD® STÁHNOUT?

Odpověď: V Google Play nebo App Store vyhledejte a stáhněte aplikaci Masterpass AT CZ SK.

OTÁZKA 15: CO MÁM DĚLAT, KDYŽ NEMÁM ODPOVÍDAJÍCÍ PŘIPOJENÍ?

Odpověď: Připojení 3G nebo vyšší či Wi-Fi připojení je nutné pro použití této aplikace. Pokud máte potíže se svým signálem, vždy můžete zaplatit u pokladny jako obvykle. Před použitím aplikace nejprve zkontrolujte, zda máte polohové (lokalizační) služby povoleny.

OTÁZKA 16: NEJSEM SI JISTÝ/Á, ZDA TRANSAKCE BYLA PŘEDAUTORIZOVANÁ. CO MÁM DĚLAT?

Odpověď: Předautorizace se Vám zobrazí v sekci Transakce. Platnost předautorizace je 90 sekund.

OTÁZKA 17: JAK SLUŽBA PLATBA PŘES MOBILNÍ TELEFON FUNGUJE?

Odpověď: Platba přes mobilní telefon funguje prostřednictvím aplikace Masterpass™ by Mastercard®. Naskenujte QR kód, vyberte si číslo stojanu a autorizujte platbu. Když je předautorizace dokončena, začněte tankovat.

OTÁZKA 18: CO SE STANE, KDYŽ JSEM PLATBU PŘEDAUTORIZOVAL/A, ALE NEZAČAL/A TANKOVAT?

Odpověď: Doba platnosti předautorizace je 90 sekund. Pokud do této doby nezačnete tankovat, předautorizace bude zrušena. Platbu budete muset zopakovat.

OTÁZKA 19: JAKÉ JSOU MINIMÁLNÍ POŽADAVKY, ABYCH MOHL/A VYUŽÍVAT PENĚŽENKY MASTERPASS™BYMASTERCARD®?

Odpověď:

  1. Peněženku Masterpass™ by Mastercard® je možné nainstalovat na chytré telefony s operačním systémem Android OS, nebo iOS. Minimální požadavky na systém jsou:

a/ Android 4.3 (SDK 16) a vyšší b/ iOS 7 a vyšší

  1. Při realizaci platby prostřednictvím peněženky Masterpass™ by Mastercard® je potřeba: a/ Mít chytrý mobilní telefon s podporovanou verzí.

b/ Mobilní telefon musí mít funkční optiku pro skenování QR kódu.

c/ Mít nainstalovanou peněženku Masterpass™ by Mastercard®.

d/ Mít do peněženky přidanou aktivní bankovní kartu, provést ověřovací transakci v hodnotě 1 Kč.

e/ Mít funkční datové připojení (přístup na internet).

f/ Mít zapnuté polohové (lokalizační) služby.

Kontaktujte nás

Náš tým profesionálů Vám navrhne řešení, které sedne na míru Vašemu podnikání či živnosti.
Neváhejte se nám ozvat na +420 244 404 943 nebo napsat email.

Informace o tom, jak nakládáme s Vašimi údaji.

Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje moderní technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje moderní technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.