Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

SmartPay - mobilní platby

Chraňte sebe i své zaměstnance

Nyní máte možnost rychlejší platby za tankování na vybraných stanicích Shell. Pohodlně zaplaťte z auta s použitím aplikace Shell (iOsAndroid). Nemusíte vstupovat do obchodu a za palivo můžete zaplatiti přímo u stojanu.

Mobilní platby

Platba mobilem

Příště pohodlně zaplaťte z auta s použitím aplikace Shell více info SmartPay-manualSmartPay-manuál. Mobilní platba funguje v následujících zemích - Slovensko, Nizozemí, Německo, Velká Británie, Polsko. 

Ilustrace
1

1. STAŽENÍ A REGISTRACE

Stáhněte si aplikaci Shell (iOsAndroid). Platit můžete přes Apple Pay, Google Pay, PayPal nebo spárovat aplikaci se svou platební kartou. Firemní zákazníci si mohou přidat palivovou kartu Shell jako platební metodu v sekci Profil / Platební metody.

2

2. SPOUŠTĚCÍ OBRAZOVKA

Otevřete aplikaci Shell, klikněte na „Mobilní platba“ na domovské stránce a odsouhlaste bezpečnostní pokyny.

3

3. POLOHA

Aplikace rozpozná, na které čerpací stanici Shell se nacházíte. Pokud poloha není detekována automaticky, potvrďte manuálně.

 

DŮLEŽITÉ: Pro správnou funkčnost služby povolte sdílení polohy.

4

4. DETAIL PLATBY

K zahájení transakce prosím vložte číslo používaného stojanu, vyberte částku pro předautorizaci, zvolte způsob platby a vyčkejte na autorizaci.1

 

1Detail platby: zadejte stav kilometrů a 5místný číselný kód pro mobilní platbu, který jste si nastavili v platebních metodách.

5

5. TANKOVÁNÍ

Po úspěšné autorizaci můžete začít tankovat. Jakmile dotankujete, vraťte tankovací pistoli zpět.

 

DŮLEŽITÉ: Při tankování nechte svůj telefon v autě.

6

6. POTVRZENÍ

V aplikaci se objeví potvrzení o provedené platbě. Na e-mail si můžete odeslat účtenku z uskutečněného tankování. Nyní můžete odjet a nemějte obavy – pokladní na stanici budou vědět, že jste platili.2

 

2Potvrzení: transakce bude vyfakturována stejně jako další transakce s palivovou kartou Shell.

Často kladené otázky

  1. Jaké platební metody můžu používat s mobilní platbou Shell SmartPay?

Můžete použít palivovou kartu Shell od společnosti Erneks Invest. Dále pak PayPal, Apple Pay, Google Pay, kreditní kartu (Mastercard, Visa či American Express). V aplikaci ve svém profilu si můžete vybrat upřednostňovanou platební metodu.

  1. Jak zapnout GPS?

GPS v překladu znamená globální polohový systém. GPS zjistí vaši přesnou polohu a umožní vám tak najít nejbližší čerpací stanici Shell. U platby Shell SmartPay zjistí, na které čerpací stanici Shell se nacházíte. Pokud poloha není detekována automaticky, potvrďte manuálně. (DŮLEŽITÉ: Pro správnou funkčnost služby povolte sdílení polohy).

Zapnutí GPS pro Android:

  1. Najděte ikonu Nastavení.
  2. Posuňte se dolů seznamem Nastavení a klikněte na Aplikace.
  3. Vyberte si aplikaci Shell.
  4. Objeví se seznam povolení pro aplikaci Shell.
  5. Zkontrolujte seznam povolení – pokud jsou šedě, jsou vypnuté.
    Ujistěte se, že povolení pro sdílení vaší polohy je zapnuto.
  6. Posuňte nastavení Polohy doprava. Změní se ze šedé na modrou, tím povolíte sdílení vaší polohy.

Zapnutí GPS pro iOS

  1. Najděte ikonu Nastavení.
  2. Posuňte se dolů seznamem aplikací a vyberte aplikaci Shell.
  3. Vyberte ikonku “Poloha”.
  4. Povolte přístup k poloze výběrem možnosti “Při používání aplikace”.
  1. Co mám udělat v případě, když jsem zadal nesprávné číslo stojanu?

Zrušte transakci tlačítkem “Zrušit tankování”, které se nachází ve spodní části obrazovky. Potom začněte novou transakci.

  1. Jak se dozvím, jestli čerpací stanice akceptuje platbu Shell SmartPay?

V aplikaci ve vyhledávači čerpacích stanic najdete stanice, kde můžete platit pomocí Shell SmartPay. Pro vyhledání stanice zadejte do filtru „Mobilní platba“.Seznam ČS stanic - mobilni platbySeznam ČS stanic Shell akceptující mobilní platby Seznam slovenských ČS akceptující SmartPaySeznam slovenských ČS akceptující SmartPay

  1. Co mám udělat v případě, že jsem zapomněl svůj bezpečnostní kód?

Nový bezpečnostní kód můžete nastavit tím, že nesprávný kód zadáte třikrát. Poté budete automaticky odhlášeni. Když se opět přihlásíte pomocí své e-mailové adresy a hesla, budete vyzváni k nastavení nového bezpečnostního kódu.

  1. Můžu pomocí Shell SmartPay zaplatit za tankování jakéhokoli paliva?

Ano, Shell SmartPay umožní tankování všech typů paliva, resp. v rámci nákupní kategorie se kterou byla karta objednaná, za předpokladu, že daná čerpací stanice má platby Shell SmartPay aktivní.

  1. Může Shell SmartPay používat kdokoli?

Se Shell SmartPay může platit téměř každý uživatel aplikace Shell. Řidiči služebních vozidel s palivovou kartou Shell můžou zaplatit pomocí Shell SmartPay jen v případě, že je tento způsob platby písemně povolen statutárním zástupcem společnosti. Ostatní palivové karty nejsou akceptovány pro placení s mobilní platbou Shell SmartPay.

Vždy se ujistěte, že používáte poslední verzi Shell aplikace a že váš telefon má požadovaný software.

- iOS 11.1 nebo vyšší pro telefony Apple

- Android 6.0.1 nebo vyšší pro telefony s Androidem

  1. Je nějaké omezení maximální nebo minimální hodnoty tankovaného paliva u Shell SmartPay placení?

Se Shell SmartPay můžete platit již od hodnoty 200 Kč bez omezení maximální hodnoty. Obvyklou hodnotu paliva si nastavíte předem. Stojan automaticky zastaví tankování, jakmile tankované palivo dosáhne nastavené hodnoty (s rezervou přibližně 10 Kč pro platby Apple Pay, Google Pay a kreditní kartou).

  1. Moje platba pomocí Shell SmartPay neproběhla.

Aplikace nerozpoznala kód. Co můžete udělat:

  • Zkontrolujte, jestli máte zapnutý GPS, a zkuste to znovu.
  • Zaplaťte v obchodě u pokladny.

Někdy chybová hláška znamená, že se aplikace zasekla. V tom případě můžete:

  • zkusit to znovu
  • přeinstalovat aplikaci
  • zaplatit v obchodě u pokladny

Čas vypršel:

Když platíte se Shell SmartPay, po schválení platby máte 90 sekund, abyste zahájili tankování. Nestihli jste to? Pak to zkuste znovu nebo zaplaťte v obchodě u pokladny.

  • Mobilní platba Shell SmartPay byla zrušena:

Obsluha čerpací stanice zrušila vaši platbu předtím, než transakce mohla začít. V tom případě zaplaťte v obchodě u pokladny.

  1. Lze deaktivovat mobilní platbu SmartPay?

Ano, lze a to na základě písemné žádosti na email objednavky@erneks.cz.  Platby pomocí SmartPay lze provádět i bez fyzické přítomnosti palivové karty, v případě, že řidič ukončí pracovní poměr ve firmě, odevzdá palivovou kartu, je doporučeno deaktivovat tuto službu a to zasláním žádosti s uvedením čísla palivové karty, u které chcete službu deaktivovat.

Kontaktujte nás

Náš tým profesionálů Vám navrhne řešení, které sedne na míru Vašemu podnikání či živnosti.
Neváhejte se nám ozvat na +420 244 404 943 nebo napsat email.

Informace o tom, jak nakládáme s Vašimi údaji.

Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje moderní technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.